לאור המצב הבטחוני נקיים הזמנות במתכונת של איסוף עצמי מהמשק בלבד

שאלות ותשובות

אתם שואלים ואנחנו עונים
היכן גדלה התוצרת החקלאית?

חלק מהתוצרת גדל אצלנו במשק ואת שאר התוצרת אנו מביאים ממשקים חקלאיים מכל הארץ, מהערבה שבדרום ועד לרמת הגולן שבצפון.לעיתים, ובעיקר כאשר התוצרת החקלאית אינה גדלה כלל בארץ או שאין זו העונה בארץ, מגיעה התוצרת מייבוא והדבר מצוין באתר בתיאור הירק או הפרי.

מה הם זמני ואזורי המשלוחים?

משק איקה מגיע ליישובים הבאים:

חיפה, יישובי חוף הכרמל, טירת הכרמל, נשר, כל הקריות, קרית טבעון, יישובי מועצה איזורית זבולון, קיבוץ אלונים, אלוני אבא, בית לחם הגלילית, רמת ישי, יקנעם, רמות מנשה, דליה, גלעד, בת שלמה, זכרון יעקב,  יישובי מועצה איזורית יזרעאל, יישובי מועצה איזורית משגב, כרמיאל,עכו, עין המפרץ, כפר מסריק, קיבוץ שמרת ועוד.

תוכלו לדעת אם אנו מבצעים משלוח לעירכם/יישובכם בהזנת שם היישוב לתוך החלונית המתאימה.

 

ימי ושעות המשלוחים:

ימים ב’ וד׳-ה’ – בין השעות 11:00-21:00

*ליישובי משגב, חוף הכרמל, זכרון וכרמיאל – ימים ב’, ד’

 

*איזורי וזמני המשלוח עשויים להשתנות מעת לעת בהתאם להחלטת המשק, בכפוף לתנאי השימוש באתר.

מהי עלות משלוח?

משלוח בשווי 250 ₪ ומעלה הינו חינם. משלוח בשווי נמוך מ- 250 ₪ יחוייב בדמי משלוח בסך 25 ₪.

מה קורה אם אין מי שיקבל את המשלוח בבית?

השליח ישאיר את המשלוח ליד הדלת או בכל מקום אחר בהתאם להנחייתכם. תוכלו להשאיר הנחיות לשליח עם סיום הזמנתכם בחלונית “הערה לשליח”.

האם אפשר לערוך, לשנות או לבטל את ההזמנה לאחר ביצועה?

ניתן לערוך או לבטל או לשנות את ההזמנה שביצעת עד השעה 07:00 בבוקר יום המשלוח באמצעות הודעת ווטסאפ לנייד של המשק 0548681666 ולא באמצעות האתר.

כיצד עורכים, משנים או מבטלים הזמנה לאחר ביצועה?

עריכה או שינוי או ביטול של הזמנה יתבצע באמצעות הודעת ווטסאפ לנייד של המשק : 0548681666 או לכתובת המייל של המשק: orders@eika.co.il.

מתי ואיפה מתקיימת מכירה ישירה?

במשק ברח’ נחלת יעקב 27 כפר חסידים, בכל ימות השבוע למעט שבתות וחגים.

שעות פתיחה: א-ג 08:00-14:00

ד-ה 09:00-17:00

ו’ וערבי חג – 08:00-13:00

האם ישנה אפשרות לאיסוף עצמי?

בהחלט. ניתן לבצע הזמנה באתר ולבקש לבצע איסוף עצמי אותו ניתן לאסוף מהמשק בשעות פתיחת החנות, ובימי ו’ עד השעה 13:00.

 

האם למוצרים שלכם יש כשרות?

לכל התוצרת החקלאית ולשאר המוצרים, למעט יין מיקב פלטר, יש כשרות.

כיצד יוצרים אתכם קשר?

מוקד הלקוחות של המשק זמין בימים א’-ה’ בין השעות: 08:00-17:00 ובימי ו’ בין השעות 08:00-13:00 בנייד: 0548681666 או במייל : eikafarm@gmail.com או בפקס שמספרו: 04-9847881.

האם יש מינימום להזמנה?

מחיר מינימום עומד על סך של 150 ש”ח.

יש לכם מתכון מנצח? ספרו לנו עליו ותוכלו לזכות במארז